Boekverlegger

In Almere gebeurt het. Dat weet ik sinds vandaag zeker. Wat een bruisende stad, wat een uitstraling en wat een onzin. Ja heus. Almere is grappig hoor, maar allesbehalve bruisend. Het is Rotterdam Alexander, Amsterdam Bijlmer en meer van die jaren 70 of 80 meuk bij elkaar. Huizen en winkels. Uitstraling als een dweil. Maar, gelukkig ook een bibliotheek! En daar loop ik sinds vandaag mijn rondjes. Meer dan dat zelfs. Logistiek medewerker, hallo. Dat is toch wat anders dan wat ik was gewend in Amsterdam. Een stuk veelzijdiger. Nou ja, Almere dus. Je verwacht het niet. En nu ben ik gaar. Geeft niks. Morgen weer een inwerkdienst, dan went het snel zat.

Voor nu dus verder even geen gezeur over nieuwsberichten en andere smurrie. Ik trap de avond in met een fijne bak herrie. Killing Joke. The Death & Ressurection Show.