info&contact

schrijven In 2007 ben ik begonnen met ego echo: korte verhalen, hersenspinsels, observaties, proza en gedichten – eigenlijk alles wat zich aandient en blijkbaar daglicht wenst.

Schrijven doe ik al sinds ik mij kan herinneren. Dus ja, toen het almachtige internet ook mijn geest begon te verzieken, zag ik mijn kans schoon om al mijn dagelijkse gedoe de wereld in te slingeren. Ik heb een aantal jaren ook als zelfstandige onder een pseudoniem blogs geschreven en ik deed wat vertaalwerk of andersoortig taalwerk op freelance-basis.

Misschien verschijnt er ooit een bundel in eigen beheer. Tot die tijd moeten we het doen met gedichtkaarten die je kunt bekijken (en kopen) via het kopje 'handelswaar'. Af en toe sta ik ook wel eens gewoon wat voor mezelf uit te praten op een podium.

muziek/performance Muziek maakt naast het schrijven een zo mogelijk nog groter deel uit van mijn leven. Ik schrijf mijn eigen teksten en nummers die ik met diverse projecten en bands laat horen.

Ik speel solo onder de naam The Weak And The Strong. Daarnaast heb ik nog de band die nooit echt op zal houden te bestaan, tenzij ik zomaar dood neerval: Cradle FC. Van eind 2013 tot medio 2023 was ik actief met de band MANKES.

Je had me ook nog tegen kunnen komen als percussionist bij singer-songwriter jd meatyard, een Schotse Ier die vooral in Engeland optreedt, maar in Spanje woont. Daarnaast heb ik ook flink wat percussieve kilometers gemaakt met singer-songwriter Miss Anthropy (Bristol/Utrecht).

beeld Met enige regelmaat kanaliseer ik ook nog wat energie met behulp van viltstiften, verf, karton, pen, alles wat maar strepen en krassen maakt. Want ja, het is nogal expressief. Online nog nauwelijks te vinden, maar dat komt vast nog wel een keer.

mis niets FOMO – The Fear of Missing Out – ken je dat? Angst is een slechte raadgever, dus abonneer je gewoon op mijn schrijfwaren door hieronder je e-mailadres in te vullen. Je ontvangt dan, nadat je de inschrijving hebt bevestigd, mijn berichten elegant in je mailbox. Mooi toch?

gelinkt The Weak And The Strong Cradle FC MANKES e t f records havick

recht van kopie Creative Commons-Licentie
ego echo valt onder een Creative Commons Naamsvermelding-NietCommercieel-GeenAfgeleideWerken 4.0 Internationaal-licentie.