Dag jaar

Het is veel te verleidelijk om over regen te schrijven. En dat op zondag. Kop 'm in ouwe.

Inderdaad, weer een dagje ouder nadat ik gisteren mijn persoonlijke Nationale Feestdag in Arnhem heb gevierd in uitermate lief gezelschap. Ook daar viel het precies volgens de voorspelling rond twee uur 's middags met bakken uit de lucht (waar moet het anders vandaan komen?). Kon ons niet deren, we zaten binnen aan een buitensporige lunch en ik pakte cadeautjes uit, werd van alle kanten gefeliciteerd en er werd zelfs op Radio Capelle stilgestaan bij mijn geboortedag. Ook daar zijn felicitaties overigens op hun plaats, want radioprogramma Zwaardvis slingerde uitzending 1100 de ether in. Hallo. Toch een leuk idee om daar ooit aan de wieg van te hebben gestaan, samen met mijn pa. Ofwel, alles bij elkaar hoor je mij niet klagen. Dank jullie allemaal voor alle berichten en veel meer.

Ik ga het kort houden en de muziek laten spreken. Want, ook leuk, ik heb via mijn eigen label de eerste officiƫle release van The Weak And The Strong (Extended Play, ICG Records 2009) opnieuw uitgebracht. Alleen via de digitale platformen, dat wel. Dus, zin in wat extra duisternis op deze natte dag? Tik 'm aan. Op Spotify bijvoorbeeld. Of YouTube. Of welk ander kapitalistisch monsterlijk wezen dan ook. De duivel moet tenslotte ook ergens slapen.

#waanvandedag