De 6 zit in de maand

Vandaag vierden mijn eeuwige verloofde en ik dat we alweer zes jaar samen zijn. Op naar de volgende zes en dan weer zes en zo verder. Ja, of niet. Want dat weet je nooit. Maar goed ook. Anders zou er niets te vieren zijn, snappie? Fijn.

We lunchten. Ik kreeg een mooie kaart met hele lieve woorden en een brok in mijn keel (dat flikt ze dus ieder jaar, onuitstaanbaar zo lief) en een prachtig boekje. Alleen al de vormgeving is om van te houden, maar met de inhoud zit het ook wel goed, geen zorgen.

Na de lunch ging ik nog even mijn lieve collega's bij de bieb een paar uurtjes in de weg lopen. Ook dat is een feest. Tijdens de thee aten we de roze koeken die ik voor deze speciale gelegenheid had meegebracht. Liefde is nu eenmaal een roze koek.

En vanavond hingen we, precies zoals we al hadden verwacht, lui op de bank met de dvd van seizoen twee van The Office. Glazen thee erbij, stukjes chocolade voor haar, kleine droge crackertjes en een handje ongezouten cashewnoten voor mij. De overvloed zit in de eenvoud.

#liefde