Speeldoos

Misschien moet ik weer eens een echte muzieknieuwsbrief de deur uit doen om onbeschaamd wat muziek te promoten. Misschien. Beter gezegd: zeker weten. Maar nu nog even geduld en gewoon dit platform bevuilen.

Het venijn kent een staart en daar zit het ook meestal in, als we de gebruikelijk taalbeulen mogen geloven. Ik geloof helemaal niks, zeker niet zomaar. Ik hoef ook niet eerst iets te zien. Bewijs dat zich opstapelt doet dat meestal ongezien en dan ineens BOEM! Ja joh, zo gaat dat.

Voor dit weer een totaal oeverloos eindeloos geklater aan woorden wordt, ter zake.

Het einde van deze maand komt in zicht en daarmee ook het begin van de volgende. Tot zover niks geks. Behalve dan een open deur zonder dranger. Dat zou verdomd handig zijn geweest.

Dus. Eind oktober. Volgende week zaterdag om precies te zijn. Dan ga ik herrie maken in de opperblokkendoos van Zuid-Holland, 't Blok. In Nieuwerkerk. Een dingetje aan de IJssel. Kan niet missen. Ook die avond: The Empty Horse. Niet te verwarren met een Trojaans paard. Dat zat vol, weet u nog?

De aansluitende week wordt het nog gekker allemaal. Eerst naar De Riddert in Rotterdam op het ongelukkige tijdstip van 31 oktober. Mag de pret niet drukken. Een pompoen kan de was doen. En dat doe ik samen met jd meatyard en VICE VERA. Omdat ik de vrijdag die de maand aftrapt toch echt nog even rond moet rennen in Almere (met ongetwijfeld een brak hoofd van de avond die eraan voorafging), staat er op die vrijdag even geen muziek op het programma. Maar voor je het weet is het zaterdag 2 november en vind je dezelfde line-up die in Rotterdam rondspookte in het Utrechtse Café Averechts. De derde gang wordt op een gepaste late zondagmiddag opgelepeld in Q-Factory, Amsterdam.

Wil je het allemaal mooi op een rijtje? Geen probleem hoor. Kijk dan gewoon even hier.

Wat ik maar wil zeggen: je bent meer dan welkom.

En kom dan nu maar door met die dunne gouden muren. Beetje in de sfeer komen, ja toch.

#waanvandedag