ego echo

retro

Zij vindt de jurk leuk. Ik niet. En dat is niet omdat ik nu al dagen rondloop met het gemoed van de grumpy old man – bij dat laatste moet je even de melodie van dirty ol' man (The Three Degrees, 1974) in gedachten hebben, dat werkt het beste. Nee. Gewoon, ik vind de jurk als geheel niet leuk. Ik stel me voor dat het als alleen rok of top wel zou werken, maar als jurk niet. Er is vooral iets met de bovenkant. Het model, de ronde hals, ik weet het niet precies. Ja, en de print is me ook te druk. Leuk op zich, maar om er een hele jurk mee te bestempelen? Maar ja, daar is ze het dus niet mee eens. Zij vindt 'm wel leuk en nu heeft ze 'm al de hele avond aan onder het mom van dat ik er even aan moet wennen. Maar dat wil ik niet, wennen. En nu ben ik dus de grumpy old man. Nou ja. Het zal wel, prima. Gelukkig weet ik wel beter: ik ben namelijk al jaren en jaren een grumpy old man, ook toen ik nog heel jong was en sekseneutraal.

#jurk #mode #retro