You Are El

Mij werd verteld dat ik gerust een blik in de etalage mocht werpen om wat inspiratie op te doen. Dat was lief, maar confronteerde mij direct met keuzestress: kies ik voor een blikje limonade, of een blik bonen? Als aan de grond genageld kwam ik uiteindelijk nergens toe en keerde met enige teleurstelling terug naar waar ik vandaan kwam. Een pas ontdooid ei.

Mars doet inmiddels flink stof opwaaien. Ik neem aan uit protest omdat het niet is gediend van al die rare tuigjes die zomaar de boel komen verstoren daar. Terecht ook, want de atmosfeer daar zal – met dank aan een ingenieus trillingssysteem – heel goed hebben begrepen dat als je de aardbewoners hun gang laat gaan de boel in no time uit de klauwen loopt.

Over klauwen gesproken. Ik registreerde gisteren een domeinnaam met die naam. Eindigend op de extensie de. Ofwel klauwen.de – voorlopig komt die URL nog gezellig op deze plek des onheils uit, maar op termijn hoop ik er een snood plan aan te koppelen. Wellicht later daarover meer. Wat ik alvast weggeef is dat die Germaanse extensie dan gelijk een minimale knipoog is naar mijn kwartje Duits bloed. Daarbij, Adolf.de was al bezet, oh hilariteit; postuum de omgekeerde wereld. En ja, je maakt er met speels gemak ook nog eens klauwende van. Lekker actief.

We duiken verder het weekend in op zoek naar spijkers en een laagje water. Een zwembroek is optioneel.

#waanvandedag