Gluurbuur

Ik vlieg 'm even in, maar wel zonder kerosine. Gewoon, flapperend met mijn denkbeeldige vleugels, laat de wind maar doen wat die moet doen. Tot zover de introductie, want ik ga gewoon onbeschaamd reclame maken.

Morgenmiddag (3 februari) ben ik – The Weak And The Strong – te gast in het radioprogramma Zwaardvis. Ik speel er een paar nummers, met waarschijnlijk zelfs eentje als primeur. Ja joh, doe gek.

De uitzending staat voor een groot deel in het teken van het landelijke festival Gluren bij de Buren. Natuurlijk is het geen toeval dat we daar morgen over gaan praten: komende zondag (4 februari) doe ik in Zeist mee aan dat wonderbaarlijke evenement, vandaar. Morgen meeluisteren kan heel makkelijk via de website van Radio Capelle. En als ik de tere oortjes dan niet teveel van streek maak, dan zie ik je misschien zondag wel in het Torenlaan Theater in Zeist.

Klik voor alle info gewoon op de link hierboven, dan kom je op de website van The Weak And The Strong met alle relevante details. Anders moet ik heel veel linkjes in dit bericht plaatsen en voor je het weet denkt een gemiddeld algoritme dan dat dit heerlijk schrijven gemarkeerd kan worden als spam. Dat zou toch jammer zijn.

#muziek #waanvandedag