Roger

Je hebt het niet van mij, maar ik zeg je alvast dat er weer een puike MANKES-video aankomt. Zeer binnenkort, zo goed als zeker deze week en als het echt helemaal meezit, dan zelfs al morgen. Dus als je de nieuwsbrief ontvangt, dan ben je veganspekkoper – eerste rij. Zo niet, dan moet je gewoon de socials en/of de website in de gaten houden. Fijn hoor, al die digitale visitekaartjes. En als ik dan toch een hoop bombarie over al het fantastisch muziekgeweld aan het maken ben, dan nog een heuglijk dingetje: Resonanz is als nette afspeellijst ook via het vermaledijde YouTube de beluisteren. Kan het op? Welnee.

Verder heb ik enige hunkering naar het park. De afgelopen dagen kwam het er niet van. Gisteren zat ik vooral in het Rotterdamse, de dag ervoor was het gewoon niet te doen, veel te nat. Vrijdag was mijn laatste bezoekje. In goed gezelschap van dochterlief. Met de onvermijdelijk fotosessie. Dat moet als je opgroeit in een app-tijdperk, zo blijkt. Wat ik maar pruttelen wil: straks tussen al het buigekletter door een wandeling combineren met de supermarkthel. Altijd leuk.

Volgens mij heb ik voor de rest bar weinig te melden. Ik sluit hierbij dan ook de meldkamer voor vandaag. Adios, over en uit.

#waanvandedag #muziek