Shopdrop

Dus ik denk: gelijk groots aanpakken die handel, gelijk een hele pallet van die dingen, huppekee. Wat kan mij tenslotte gebeuren? Daarom. Snelle levering en gratis bij bestellingen boven de 500 euro. Meepakken, zeg ik.

Ik heb ze nu door het hele huis op de meest cruciale plekken neergelegd en zelfs wat extra her en der verspreid: op tafel, op de vensterbank, op het keukenblad. Ja, en ook voor als ik naar buiten ga en in de trein ben ik voorbereid. In mijn jaszak, onder mijn kraag, broekzakken. Geen halve maatregelen.

En toch, misschien doe ik iets niet goed. Wat ik mij trouwens nauwelijks voor kan stellen, maar hé, ik ben ook maar een eenvoudige jongen, dus vooruit. Want, weet je, ondanks al die gele rubberen dingetjes overal helpt het allemaal geen ene malle moer. Overal nog steeds net zoveel lawaai als voorheen. Gek toch? Hier kijk zelf dan, op de doosjes staat het er toch echt: herriestoppers.

#waanvandedag #100DaysToOffload #shop