ego echo

holenbeer

Bij gebrek aan externe prikkels moet u het weer even doen met wat interieur geweeklaag mijnerzijds. Om alvast in de stemming te komen: de gordijnen zijn in ieder geval open, dus dat is toch alweer lichtzinnig te noemen.

Het was een nacht vol koortsige waanzin. De ochtend voelde dan ook precies zoals wanneer men uit het hol der waanzin kruipt. Ach, u kent het klappen van de zweep natuurlijk ook. Daarom, ik ben mij terdege bewust van mijn nietserigheid en klein leed. Ik beeld mij niets in, behalve dus zodra de koorts toeslaat.

Zoals dat dan gaat, krabbelt ook mijn gestel overdag aardig op. Ik zag zelfs kans mijn tiendagenbaard eindelijk eens naar het land der stoppelen te verwijzen en ik heb mezelf weldadig getrakteerd op een warme douche. Nu eens zonder kookwekker. Met beslagen ramen de broodnodige dagelijkse oefeningen gedaan en ik voelde mij weer enigszins levendig. Niet voor lang. Ook dat gaat nu eenmaal zo.

Desondanks toch de moed gehad om een handdoekenwas aan te slingeren en wat ander huishoudelijk geneuzel te ondernemen. Nu op naar een ongetwijfeld weer interessante avond en nacht. Met een beetje mazzel hebben we dan het ergste gehad en ben ik over een dag of wat weer zo fruitmandig en onfris als u van mij bent gewend. Hoewel, wat is verschil? Het blijft hoe dan ook een potje navelstaren alhier.

#waanvandedag #holenbeer #koorts #navelstaren