ego echo

kabouters

Zo dan, fase 1 van ons interne schuif op tweehoog-noord zit erop. We zijn er een stevig dagje mee bezig geweest, maar het grove werk is gedaan. Nu nog het fijne werk. Nee, niet fijn als watkijkikdaarnoutochnaaruitzeg, maar het finetunen. Al wilde ik nu eens geen Engels woord (oké, het zijn er stiekem twee) gebruiken. Morgen weer dag, vermoed ik. Dus dan gaan we gezwind verder. Mooi woord toch, gezwind.

Overigens, excuses voor de twee mailtjes die u van deze prachtige plek achter elkaar kreeg, gisteren. Dat was niet de bedoeling. Zoals ik schreef, ik ben nog aan het uitvogelen (toch weer die vogels) hoe het e-book gebeuren precies werkt; vooralsnog niet zoals ik wens, maar dat komt goed, ooit. Blijkbaar werd mijn gevogelte als nieuw bericht gezien door de volautomatische mailkabouters. Dus die gingen vol enthousiasme iedereen nog maar een bericht sturen. Ik heb hun baarden bij wijze van lichte straf aan elkaar gevlochten en gedreigd dat ik een volgende keer een stuk minder coulant zal zijn. Dat zal ze leren.

Nou, het is mooi geweest voor vandaag. Toedels en tot de volgende schreeuw in deze echoput.

#waanvandedag #kabouters #ebook #verhuizing