ego echo

waarde

Mooie, fijne, goede, intrigerende boeken zijn de ultieme ontsnapping uit het leven waar ik mij zo aan stoor. De overkill aan prikkels, geuren van parfums en deo, geluiden uit telefoons, openbare gesprekken zonder enige gĂȘne. Nou ja, u kent de riedel van mijn ongenoegen inmiddels wel. Regelmatig vindt u mij dan ook met mijn gehoorbeschermers en een knijper op mijn neus trillend, vloekend en tierend in een hoekje van de trein.

Boeken dus. Verhalen die je meenemen naar andere werelden of die me juist in het hier en nu houden en de wrange realiteit duiden, verdiepen, mijn perspectief veranderen. Al is het dan maar tijdelijk, het is altijd waardevol. Daarom vanaf deze plek in de ruimtetijd een oprechte buiging naar alle auteurs die mij in vervoering brengen. Dank jullie wel.

#waanvandedag #boeken #auteurs #waarde